مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-07حوادث

کشف زمین خواری 200 میلیاردی در رباط کریم


فرمانده انتظامی استان از کشف زمین خواری200 میلیارد ریالی و ساخت و ساز غیرمجاز در 5 هزار و 800 متر از اراضی دولتی در رباط کریم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیرقانونی 5 هزار و 800 متر مربع از اراضی دولتی در یکی از محلات حاشیه ای شهر رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان رباط کریم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی در رباط کریم افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی های همه جانبه، متهم را که با جعل سند رسمی و قولنامه مدعی مالکیت بر قطعه زمین دولتی بود را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با جعل قولنامه و اسناد مالکیت اقدام به احداث استخر پرورش ماهی، گلخانه و چاه آب در زمین های مذکور کرده بود.

سردار عزیزی افزود: پس از هماهنگی های قضایی، متهم در عملیات پلیسی در رباط کریم دستگیر شده و در پی جویی های انتظامی به جعل اسناد مالکیت و قصد خود مبنی بر تصرف مال غیر اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان، ارزش زمین آزاد شده از ید متهم را 200 میلیارد ریال اعلام کردند که در ادامه متهم با تشکیل پرونده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف زمین خواری 200 میلیاردی در رباط کریم

کشف زمین خواری 200 میلیاردی در رباط کریم