مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:562023-12-12سياسي

نشان علم وصنعت به همراه اول برای توجه ویژه به دانشگاه اعطا شد


همراه اول به دلیل توجه به کوشش های دانشگاهی و بومی سازی فناوری های موردنیاز صنعت تلکام، نشان علم وصنعت را دریافت کرد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین تجلیل از نام آوران، پژوهشگران و فناوران نمونه دانشگاهی در قالب جشنواره پژوهش و فناوری عصر امروز دوشنبه 20 آذر 1402 در سالن همایش های بین المللی امام رضا(ع) دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور وزرای علوم تحقیقات و فناوری و صنعت معدن و تجارت و همچنین رییس سازمان صداوسیما برگزار شد.

در جریان برگزاری این رویداد از همراه اول به عنوان برگزیده شایسته حوزه تعاملات صنعتی تقدیر شد؛ به همین مناسبت لوح و نشان علم و صنعت به مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران اعطا شد.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که یکی از سخنرانان این رویداد بود، در خلال صحبت های خود اظهار کرد: برای جهش علمی در کشور سعی کردیم از ظرفیت برنامه توسعه هفتم استفاده کنیم و احکامی را در این برنامه پیشنهاد دادیم و مجلس شورای اسلامی تصویب کرده است که عملیاتی و اجرایی شدن آنها کمک می کند تا دست پژوهشگران ما برای فعالیت های پژوهشی بازتر باشد.

محمد انبیا، رییس دانشگاه علم و صنعت در بخشی از سخنرانی خود به مناسبت برگزاری این رویداد، اظهار کرد: توسعه تعاملات صنعتی در دانشگاه نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان علم وصنعت به همراه اول برای توجه ویژه به دانشگاه اعطا شد

نشان علم وصنعت به همراه اول برای توجه ویژه به دانشگاه اعطا شد