مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:112023-11-26اقتصادي

ساماندهی صنوف آلاینده در ایلام هرچه سریع تر باید تعیین تکلیف شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام صبح یکشنبه 5 آذرماه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در همان جلسات اولیه کارگروه اشتغال مورد تأکید قرار گرفت جمع آوری صنوف آلاینده به خصوص صوتی بوده و باید با توجه به اثرات منفی این آلاینده ها همچون تاثیر بر روح و روان انسان و منظر شهری، هر چه سریع تر باید ساماندهی شوند.

وی با بیان اینکه ساماندهی شهرک صنوف ایلام از ضروریات است و باید در اولویت کار قرار گیرد، افزود: باید ظرف یک ماه آینده باید مقدمات زیرساخت ها شامل فاضلاب، برق و زیرگذر منتهی به این شهرک، فراهم شود.

استاندار ایلام ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی استان نسبت به فسخ قرارداد زمین های صنعتی راکد، با قاطعیت عمل کند و این زمین ها را به سرعت در اختیار تولیدکنندگان جدید که دارای اهلیت و توانمندی کار باشند، قرار دهد.

 بهرام نیا در ادامه یکی از مهمترین ظرفیت ها برای اشتغال را حوزه کشاورزی عنوان کرد و گفت: امروز با تولید انواع محصولات کشاورزی به خصوص در تولید بذر در شهرستان های حوزه جنوب استان استان در جایگاه خوبی قرار دارد و می توان با توسعه بخش کشاورزی میزان اشتغالزایی را رونق داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی صنوف آلاینده در ایلام هرچه سریع تر باید تعیین تکلیف شود

ساماندهی صنوف آلاینده در ایلام هرچه سریع تر باید تعیین تکلیف شود