مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-11اجتماعي

بارش برف و باران از روز چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی از روز چهارشنبه در استان شاهد بارش باران و برف، رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، - مهران چراغپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی از روز چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری شاهد بارش باران و برف، رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، تندباد لحظه ای، کولاک برف در گردنه ها و مناطق برف گیر، مه و کاهش دید هستیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، ادامه داد: این سامانه بارشی اواخر وقت روز پنج شنبه استان را ترک می کند.

وی افزود: با خروج این سامانه بارشی از چهارمحال و بختیاری برای صبح روزهای جمعه و شنبه کاهش محسوس دمای هوا، مه و کاهش دید انتظار می رود.

چراغپور اضافه کرد: تمام نقاط استان به ویژه کوهرنگ، فارسان، اردل، غرب بن، جنوب بروجن، شمال غرب شهرکرد، لردگان، فلارد، خانمیرزا و شلمزار تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: در زمان فعالیت سامانه بارشی در استان لغزندگی سطح معابر و جاده ها، اختلال در تردد جاده ای محورهای کوهستانی، جاری شدن روان آب و آبگرفتگی معابر در مناطق جنوبی، سیلابی شدن مسیل ها و صاعقه دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران از روز چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری

بارش برف و باران از روز چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری