مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:262023-12-07سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: مبلغان مشارکت حداکثری در انتخابات را تبلیغ کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در همایش سوگواره یاس نبوی، ویژه مبلغین اعزامی ایام فاطمیه سازمان اوقاف و امور خیریه که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س)، اظهار کرد: تسلیت دیگری نیز برای حادثه تلخ و ناگوار غزه باید به جامعه مسلمین گفته شود.

وی اضافه کرد: افرادی شعار انحرافی نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران را سردادند و ای کاش این افراد حداقل بر سر این شعار می ماندند و جان خود را فدای ایران می کردند ولی آن ها به کشور خود نیز وفادار نخواهند بود.

امام جمعه قم با اشاره به ترویج موضوعی از سوی ناآگاهان و دشمنان در جامعه مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی نباید به دیگر کشورها کاری داشته باشد، عنوان کرد: این اتفاقات نشان می دهد که دشمن برای از بین بردن وحدت امت اسلامی برنامه ریزی کرده است.

*زندگی حضرت زهرا(س) درس مسئولیت شناسی است وی با بیان اینکه زندگی صدیقه طاهره(س) سراسر درس مسئولیت شناسی است، خاطرنشان کرد: در ایام فاطمیه باید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید شود.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه تعبیرات مهمی در قرآن کریم و روایات برای حضرت زهرا(س) آمده است، تصریح کرد: فاطمه(س) معیار شناخت حق از باطل است و این از کلام پیامبر(ص) استخراج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: مبلغان مشارکت حداکثری در انتخابات را تبلیغ کنند

آیت الله حسینی بوشهری: مبلغان مشارکت حداکثری در انتخابات را تبلیغ کنند