مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-16اجتماعي

شهدا میهمان دانش آموزان یاسوجی+ تصاویر


همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن استقبال و وداع با پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیین استقبال از شهید گمنام در محوطه اداره کل آموزش وپرورش استان با حضور مدیرکل ،معاونین و کارکنان آغاز شد که پس از تشییع بر روی دستان همکاران فرهنگی و طی مسیر در محوطه اداره کل، در جلوی ساختمان شماره یک آیین عزاداری برگزار و ضمن تجدید میثاق با شهید گمنام دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با تسلیت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) شهدا را ضامن بقاء و تداوم انقلاب اسلامی دانست .

  حسنعلی عزت خواه گفت: شهدا معلمین عملی جامعه هستند که باید با الگوی از آنها منش ،سبک وسیره شهدا را سرمشق و الگوی خویش قرار دهیم.

وی با اینکه آموزش وپرورش نقش مهمی در ترویج فرهنگ و سیره ،ارزشها و آرمانهای شهدا و انتقال آن به نسل جوان دارد گفت: امروز در بحث جهاد تبیین و حرکت در مسیر آرمانهای شهدا همه وظیفه داریم که اگر وظایفمان را به درستی انجام ندهیم مدیون خون شهدا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا میهمان دانش آموزان یاسوجی+ تصاویر

شهدا میهمان دانش آموزان یاسوجی+ تصاویر