مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-25اجتماعي

راه اندازی میز برنامه ریزی اولیا در مدارس شاهد استان سمنان


مدیرکل آموزش و پرورش استان از راه اندازی میز برنامه ریزی اولیا در مدارس شاهد این استان خبر داد.

- سیدجمال وزیری امروز (شنبه، 4 آذر ماه) در هفتمین جلسه ستاد اجرایی مدارس شاهد استان سمنان که با هدف بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان مدارس شاهد در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، بر لزوم تشکیل کمیته کیفیت بخشی در این اداره کل تاکید و اظهار کرد: این کمیته زیرمجموعه کارگروه کیفیت بخشی استان در حوزه متوسطه اول و دوم ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه سال سرنوشت سازی برای امتحان های نهایی پیشِ رو داریم، ادامه داد: از همین امروز باید برای پایه های دهم و یازدهم برنامه ریزی خاصی داشته باشیم.

وزیری طرح توانمندسازی معلمان مدارس شاهد را اقدامی شایسته در اداره کل آموزش و پرورش استان دانست و از رؤسای اداره ها خواست تا خلاقیت ها و ابتکارهای این مدارس را با مشارکت بنیاد شهید مکتوب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان با اشاره به برنامه ریزی برای راه اندازی میز برنامه ریزی اولیا در مدارس شاهد، خواستار کیفیت بخشی و بهینه سازی فضای آموزشی در این مدارس شد.

وی بر جدی گرفتن پویش ها و جشنواره ها از سوی صداوسیما و دیگر دستگاه های فرهنگی و رسانه ای تاکید و بیان کرد: انتظار می رود این دستگاه ها، آموزش و پرورش را در رسانه ای شدن فعالیت ها یاری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی میز برنامه ریزی اولیا در مدارس شاهد استان سمنان

راه اندازی میز برنامه ریزی اولیا در مدارس شاهد استان سمنان