مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-24فناوري

ماجرای اختلال موقت در شبکه اینترنت و تکلیف مهم وزارت ارتباطات در لایحه بودجه


خبر اختلال موقت در شبکه اینترنت، اختصاص نیم درصد از اعتبارات هزینه دستگاه ها به ارتقای امنیت شبکه، تکالیف وزارتخانه های ارتباطات و نیرو برای توسعه فیبرنوری و معافیت مالیاتی کسب وکارهای اینترنتی در بودجه سال آینده برخی از مهم ترین خبرهایی است که هفته .

- خبر اختلال موقت در شبکه اینترنت، اختصاص نیم درصد از اعتبارات هزینه دستگاه ها به ارتقای امنیت شبکه، تکالیف وزارتخانه های ارتباطات و نیرو برای توسعه فیبرنوری و معافیت مالیاتی کسب وکارهای اینترنتی در بودجه سال آینده برخی از مهم ترین خبرهایی است که هفته جاری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته پایانی آبان ماه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با در بودجه سال آینده موضوع دیگری بود که در لایحه بودجه سال آینده به آن پرداخته شده است.

درباره جزییات این موضوع می توان گفت در راستای حمایت از توسعه اقتصاد رقومی(دیجیتال) در کشور و تشویق کسب و کارهای اینترنتی به استفاده از سکو (پلتفرم) های داخلی، تا پایان سال 1402 درآمد کسب و کارهای اشخاص حقیقی در سکو (پلتفرم) های داخلی مورد تایید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که تا پایان سال 1401، فاقد پرونده مالیاتی بوده اند، مشمول نرخ صفر مالیاتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اختلال موقت در شبکه اینترنت و تکلیف مهم وزارت ارتباطات در لایحه بودجه

ماجرای اختلال موقت در شبکه اینترنت و تکلیف مهم وزارت ارتباطات در لایحه بودجه