مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 01:002023-12-01بين الملل

رییس رژیم اسراییل سخنرانی خود در امارات را لغو کرد


یک روزنامه اسراییلی می گوید که رییس اسراییل بعد از سرگرفته شدن جنگ در نوار غزه، سخنرانی خود در اجلاس آب و هوای دبی را لغو کرده و به تل آویو بازگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، روزنامه یدیعوت آحارانوت ، شامگاه امروز (جمعه)، خبر داد اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی که برای شرکت در کنفرانس آب وهوای دبی (کوپ28) به امارات عربی متحده سفر کرده بود، به علت از سر گرفته شدن جنگ در نوار غزه به تل آویو بازگشت.

پایگاه خبری عربی21 به نقل از روزنامه اسراییلی یدیعوت آحارانوت در این خصوص گزارش داد اسحاق هرتزوگ پیش از بازگشت به تل آویو سخنرانی برنامه ریزی شده خود در امارات را لغو کرده است.

سفر هرتزوگ در حالی به امارات صورت گرفت که بیش از 15000 هزار فلسطینی طی هفته های گذشته به دنبال حملات ارتش اسراییل به شهادت رسیده اند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جنبش انصارالله یمن هر یک در بیانیه ای جداگانه استقبال امارات عربی متحده از رییس رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز بعد از 6 روز آتش بس حملات خود به نوار غزه را از سر گرفت و در کمتر از 24 ساعت -طبق اعلام وزارت بهداشت نوار غزه- 178 فلسطینی را به شهادت رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس رژیم اسراییل سخنرانی خود در امارات را لغو کرد

رییس رژیم اسراییل سخنرانی خود در امارات را لغو کرد