مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:352023-11-27بين الملل

گزارش «واشنگتن پست» از شکاف در دولت بایدن بر سر جنگ غزه


روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به نقل از منابع مطلع از وجود اختلاف نظرهای شدید در کاخ سفید بر سر ادامه جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

- روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به نقل از منابع مطلع از وجود اختلاف نظرهای شدید در کاخ سفید بر سر ادامه جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست آمریکا به نقل از مقام های کاخ سفید گزارش کرد، دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا اخیرا درگیر اختلاف نظرهای داخلی شدید به دلیل ناتوانی مقام های این دولت در رسیدن به اتفاق نظر بر سر جنگ رژیم صهیونیستی و حماس شده است.

این روزنامه آمریکایی گزارش داد، اوایل ماه نوامبر، حدود 20 تن از کارمندان کاخ سفید برای برگزاری نشستی با مشاوران ارشد جو بایدن با هدف بحث درباره برنامه های فعلی دولت او برای کاستن از تلفات غیرنظامیان در نوار غزه درخواست دادند.

طبق گزارش واشنگتن پست، یکی از این مقام ها در اظهارنظر در مورد نشستی که آنها با جف زاینتس ، رییس دفتر کاخ سفید، آنیتا دان مشاور ارشد کاخ سفید و جان فاینر ، معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید برگزار کردند، گفت این مقام ها به رغم شنیدن نقطه نظرات این کارمندان کاخ سفید، به تکرار نکته های آشنای قبلی درباره رژیم صهیونیستی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش «واشنگتن پست» از شکاف در دولت بایدن بر سر جنگ غزه

گزارش «واشنگتن پست» از شکاف در دولت بایدن بر سر جنگ غزه