مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-05پزشكي

مواجهه با استرس در عصر دیجیتال: استفاده از روانشناسی آنلاین


نقش درمانگران آنلاین در قلمرو دیجیتال درمانگران آنلاین آموزش دیده و باتجربه، با مهارتی که در حوزه دیجیتال نیز دارند، از شواهد موجود به خوبی استفاده کرده و نظراتی ارائه می کنند که نیازهای خاص هر بیمار را برآورده می کنند.

این متخصصان از انواع روش های درمانی، از جمله درمان شناختی-رفتاری (CBT) تا تمرینات مبتنی بر آگاهی، به شکلی بسیار حرفه ای و ماهرانه در محیط آنلاین استفاده می کنند.

یک روان شناس آنلاین همچنین رویکردهای شخصی سازی شده ای را برای مقابله با چالش های منحصربه فردی که در دنیای دیجیتال امروزی با آن مواجه هستیم، به کار می گیرد.

نقش روانشناسی آنلاین در شکستن انگ و تابو استفاده از خدمات تراپیست آنلاین نقشی محوری را در شکستن انگ و تابو مرتبط با دریافت خدمات سلامت روان ایفا کرده است.

با ارائه یک پلتفرم های امن، محرمانه و رازدار، افراد تشویق می شوند تا بدون ترس از قضاوت ها و تبعیض های اجتماعی، سلامت روان خود را در اولویت قرار دهند.

در حال حاضر، متاسفانه ترس از این سوءبرداشت ها و قضاوت ها باعث شده طیف وسیعی از مردم نگرش چندان مثبتی به دریافت خدمات سلامت روان نداشته باشند و سلامت ذهن و روان خود را قربانی این قبیل مشکلات کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواجهه با استرس در عصر دیجیتال: استفاده از روانشناسی آنلاین

مواجهه با استرس در عصر دیجیتال: استفاده از روانشناسی آنلاین