مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 18:252023-12-11سياسي

دانشجویان مبلغان خوبی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند


رییس جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه دانشجویان مبلغان خوبی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند، گفت: دانشجویان باید کمک کنند تا فرد اصلح انتخاب شود.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه دانشجویان مبلغان خوبی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند، گفت: دانشجویان باید کمک کنند تا فرد اصلح انتخاب شود.

فرهاد فرامرزیان امروز بیستم آذرماه در جلسه شورای سازمان دانشجویان لرستان که در سالن جلسات جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: آینده مملکت اسلامی متعلق به دانشجویان است و آنان مدیران آینده کشور در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و .

هستند.

وی با بیان اینکه مطالبه گری و دغدغه ی دانشجویان جای مباهات دارد، بیان کرد: دانشجویی که مطالبه گر نبوده و نسبت به مسائل بی تفاوت باشد دانشجو نیست و دانشجویی موفق است که به استان و کشور خود دغدغه مند باشد.

رییس جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه کانون ها و سازمان دانشجویی باید کارها را به صورت تیمی انجام دهند، تصریح کرد: هر دانشجو نماینده ی سازمان دانشجویان در دانشگاه خود هستند و باید یارگیری و شبکه سازی کنند و حلقه ی اتصال بین دانشگاه ها و جهاد دانشگاهی لرستان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان مبلغان خوبی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند

دانشجویان مبلغان خوبی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند