مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-08سياسي

معادن منطقه ارسباران و اهر بزرگترین ظرفیت پیشرفت و توسعه است


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس، وجود معادن منطقه ارسباران و شهرستان اهر را بزرگترین ظرفیت پیشرفت و توسعه این منطقه برشمرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس، وجود معادن منطقه ارسباران و شهرستان اهر را بزرگترین ظرفیت پیشرفت و توسعه این منطقه برشمرد.

احمد محرم زاده در مراسم تجلیل و نکوداشت داوطلبان هلال احمر شهرستان اهر گفت: معادن منطقه ارسباران و اهر یک ظرفیت عظیم در رونق اقتصاد و اشتغال است و می توان با همکاری مسئولان استانی، کشوری و استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی فارغ التحصیلان مراکز عالی در راستای فعال کردن این معادن از تمام مشکلات عبور کنیم.

وی افزود: استقرار مرکز اکتشافات شمال غرب کشور با همه امکانات و تجهیزات پیشرفته خود ظرفیتی کامل برای شناسایی و اکتشاف معادن در منطقه ارسباران می باشد.

وی ادامه داد: تاکنون نیز 14 معدن در شهرستان اهر شناسایی و در مسیر اکتشاف، استخراج و بهره برداری می باشد و با بهره برداری سریع از این معادن خصوصا معدن باباجان، شیله بران، گاودل(گودول) و توسعه فاز دوم انجرد و غیره به زودی شاهد تحول بزرگ و شکوفایی اقتصاد در منطقه و اشتغال بین جوانان خواهیم بود و این نوید را به جوانان می دهم که به زودی شاهد اشتغال و فعالیت در معادن خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن منطقه ارسباران و اهر بزرگترین ظرفیت پیشرفت و توسعه است

معادن منطقه ارسباران و اهر بزرگترین ظرفیت پیشرفت و توسعه است