مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 19:112023-11-26اقتصادي

«قالی فاخر» در نصف جهان پهن می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان سعید عصاچی، رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف استان اصفهان  در نشست خبری دومین جشنواره قالی فاخر ایران اظهار کرد: مرکز ملی فرش در راستای وظایف قانونی خود  اقدام به برگزاری جشنواره قالی فاخر جهت شناسایی و معرفی آثار فاخر و برگزیده کرده و میان سازمان سمت اصفهان، اتاق بازرگانی و مرکز ملی فرش توافق نامه ای شکل گرفته است.

وی افزود: دبیرخانه دائمی جشنواره قالی فاخر ایران به اصفهان داده شد تا هر سال این جشنواره برگزار شود که سال گذشته اولین جشنواره برگزار شد و از کل کشور فرش های نفیسی را ارائه دادند و 50 تخته فرش به نمایش گذاشته شد.

  رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف استان اصفهان ادامه داد: معرفی تنوع ویژگی های فرش دستباف ایران در سطح ملی و بین المللی، ترغیب و تشویق بافندگان طراحان نقاشان تولیدکنندگان فروشندگان و ایجاد انگیزه برای بروز استعدادها و نوآوری و خلاقیت از اهداف این جشنواره است.

  وی افزود: کسانی که فرش فاخر دارند، می توانند  از امروز تا آخر آذرماه در سایت جشنواره به آدرس ircfestival.

ir ثبت نام کرده تا توسط کارشناسان در اتحادیه هر استان، داوری اولیه شود و فرش های قابل عرضه به اصفهان ارسال و بعد از داوری نهایی در نمایشگاه اصفهان از  4تا 9 بهمن ماه در  مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قالی فاخر» در نصف جهان پهن می شود

«قالی فاخر» در نصف جهان پهن می شود