مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-11فرهنگي

تغییر ماموریت های معاونت مطبوعاتی در گرو اصلاح زیرساخت ها


مهدی توکلیان می گوید به نظرم تغییر نام معاونت مطبوعاتی اتفاق بسیار خوبی است، به شرط آنکه زیرساخت های آن در ساختار این معاونت فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنر و رسانه فارس، هفته گذشته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بررسی ها درباره ضرورت تغییر نام معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی، عنوان معاونت امور رسانه ای و تبلیغات را با ابلاغ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جایگزین معاونت مطبوعاتی کرد.

 فرشاد مهدی پور، معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با تغییر نام معاونت مطبوعاتی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات ، به خبرنگار فارس گفت: معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در سال 85 به این نام انتخاب شده بود و از آن دوره تا امروز تحولات زیادی رخ داده است.

مهمترین تغییرات نسبت به گذشته این است که خبرگزاری ها و پایگاه های خبری به مجموعه رسانه ها اضافه شدند و توسعه پیدا کردند.

معاون امور رسانه ای و تبلیغات ضمن اشاره به دلائل تغییر این عنوان گفته بود: عنوان مطبوعات یک عنوان خاص برای حوزه نشریات چاپی است اما رسانه عنوان جامعی است که همه انواع تولید محتوا را در برمی گیرد و شمولیت دارد.

در بخش تبلیغات هم با توجه به اهمیتی که این حوزه دارد، به عنوان معاونت اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ماموریت های معاونت مطبوعاتی در گرو اصلاح زیرساخت ها

تغییر ماموریت های معاونت مطبوعاتی در گرو اصلاح زیرساخت ها