مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 19:302023-12-01بين الملل

اسراییل خبرنگار «آناتولی» را نیز به شهادت رساند


اسراییل خبرنگار «آناتولی» را نیز به شهادت رساند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منتصر الصواف عکاس خبرگزاری ترکیه ای آناتولی ، مروان الصواف برادر او و تعدادی از بستگان وی، شامگاه امروز (جمعه)، در حمله ارتش اسراییل به نوار غزه به شهادت رسیدند.

حسن اصمامه پسر خاله منتصر الصواف به خبرگزاری آناتولی گفت جنگنده های اسراییلی خیابانی را در میدان الشوا در منطقه الدرج واقع در جنوب شهر غزه هدف قرار دادند که به دنبال آن، عکاس آناتولی و  برادر او مجروح شدند و تعدادی از بستگانش به شهادت رسیدند.

به گفته اصمامه، منتصر الصواف پس از این حمله به مدت یک ساعت در حال خونریزی بود و هیچ یک از آمبولانس ها به دلیل حملات شدید ارتش اسراییل قادر به نزدیکی به او نبودند.

سرانجام، الصواف پس از یک ساعت به بیمارستان المعمدانی منتقل شد و پزشکان به علت کمبود امکانات پزشکی نتوانستند جان او را نجات دهند.

سردار قره قوز رییس هیأت مدیره خبرگزاری آناتولی در بیانیه ای شهادت منتصر الصواف را تسلیت گفت و اعلام کرد: از ابتدای جنگ 71 نفر از خبرنگاران همکار را در حملات دولت اسراییل به غزه از دست داده بودیم و امروز نیز متاسفانه منتصر الصواف خبرنگار همکار با خبرگزاریمان در پی این حملات جان خود را از دست داد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل خبرنگار «آناتولی» را نیز به شهادت رساند

اسراییل خبرنگار «آناتولی» را نیز به شهادت رساند