مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-04سياسي

واکاوی ابعاد مسکوت ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی


لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با این توجیه که دولت در سال سوم فعالیت خود قرار دارد و فرصتی برای تشکیل وزارت بازرگانی ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی درخواست عده ای از نمایندگان مجلس برای مسکوت ماندن گزارش کمیسیون اجتماعی پیرامون لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را بررسی کرده و در نهایت با درخواست مسکوت ماندن این لایحه به مدت 6 ماه موافقت کردند.

این در حالی است که محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی چند روز پیش در هشتمین نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اعلام کرده بود کلیات تشکیل وزارت بازرگانی به تصویب رسیده و وزارت بازرگانی در اوایل زمستان امسال احیاء می شود.

مدتی پیش نیز علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از عزم دولت برای تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و تشکیل وزارت بازرگانی ، خبر داده بود.

  دولت دوازدهم نیز در سال 98 تلاش زیادی برای تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی انجام داد که بی نتیجه ماند.

* نباید تجربه ناموفق تشکیل وزارت بازرگانی تکرار شود سیدمحسن دهنوی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی درباره مسکوت ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی گفت: نباید تجربه ناموفق گذشته را بار دیگر با تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی ابعاد مسکوت ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی

واکاوی ابعاد مسکوت ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی