مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-07اقتصادي

64 شهرک صنعتی خصوصی در ایران پروانه بهره برداری دریافت کردند


معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: 64 شهرک صنعتی خصوصی موفق به اخذ پروانه بهره برداری شدند و در حال ارائه خدمات به سرمایه گذاران هستند.

- فتحعلی محمدزاده، معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: تاکنون 112 درخواست جواز تأسیس شهرک صنعتی غیردولتی در کشور توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صادر شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد، تاکنون 64 شهرک خصوصی موفق به اخذ پروانه بهره برداری شدند که در حال ارائه خدمات به سرمایه گذاران هستند.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اظهار کرد: برنامه های شهرک سازی در استان سمنان باید هدفمند باشد و ضمن عمل به تعهدات گذشته در این مقوله، به توسعه اراضی صنعتی توجه و منابع مالی به صورت متوازن هزینه شود.

محمدزاده بیان کرد: تدوین سند راهبردی تأمین آب صنعت در شهرک ها و نواحی صنعتی شرکت های استانی سازمان صنایع کوچک و نواحی صنعتی ایران توسط هر استان در دستور کار است.

وی بیان کرد: در این سند، میزان تأمین آب از طرق مختلف برای صنایع مستقر در شهرک های صنعتی مشخص و برنامه ریزی بر مبنای آن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 شهرک صنعتی خصوصی در ایران پروانه بهره برداری دریافت کردند

64 شهرک صنعتی خصوصی در ایران پروانه بهره برداری دریافت کردند