مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-03دانش

دانشگاه ها باید روایت برتر از غزه ارائه دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست رسانه ای نخستین همایش بین المللی «عملیات طوفان الاقصی غزه به روایت و واقعیت» با حضور اکبر نصرالهی دبیر همایش، - در نشست رسانه ای، ویژه برنامه های هفته فلسطین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال تشریح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست رسانه ای نخستین همایش بین المللی عملیات طوفان الاقصی غزه به روایت و واقعیت با حضور اکبر نصرالهی دبیر همایش، ملماسی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و اهالی رسانه در این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای نشست، اکبر نصرالهی دبیر نخستین همایش بین المللی عملیات طوفان الاقصی غزه به روایت و واقعیت از آغاز پنل های تخصصی در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی از روز دوشنبه سیزدهم آذرماه خبر داد.

وی در نشست با اهالی رسانه گفت: به منظور تبیین روایت فلسطین و پرداخت عمیق و علمی بر وقایع آن، حدود 50 پنل تخصصی در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی داخل و خارج کشور برگزار خواهد شد که نخستین پنل از مجموعه پنل های مذکور از دوشنبه 13 آذر با همکاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار می گردد.

رییس دانشکده گان هنر و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی افزود: جنگ غزه و جنایت های رژیم صهیونیستی به موضوع و بعد خاصی محدود نمی شود؛ بلکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها باید روایت برتر از غزه ارائه دهند

دانشگاه ها باید روایت برتر از غزه ارائه دهند