مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-08اقتصادي

افتتاح خط تولید جدید انواع واکسن های نو ترکیب در موسسه رازی


موسسه رازی بیش از 80 درصد انواع واکسن های انسانی، 90 درصد واکسن های دامی و بیش از 32 درصد واکسن های طیور کشور را تولید می کند.

- ایسنا/البرز وزیر جهاد کشاورزی گفت: موسسه رازی بیش از 80 درصد انواع واکسن های انسانی، 90 درصد واکسن های دامی و بیش از 32 درصد واکسن های طیور کشور را تولید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی نیکبخت روز جمعه 17 آذرماه در مراسم افتتاح پروژه خط تولید جدید انواع واکسن های نوترکیب که در موسسه رازی برگزار شد، اظهار کرد: موسسه رازی بیش از 80 درصد انواع واکسن های انسانی، 90 درصد واکسن های دامی و بیش از 32 درصد واکسن های طیور کشور را تولید می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: این موسسه یکی از واحدهای بزرگ تولید واکسن در کشور است و افتتاح خط تولید امروز، یکی از نیازهای بزرگ کشور در حوزه تولید واکسن را برطرف خواهد کرد.

نیکبخت خاطرنشان کرد: فعالیت های دیگری در این مجموعه در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با انجام آن ها حوزه تولید واکسن در کشور توسعه پیدا کند.

گفتنی است، خط تولید واکسن های نو ترکیب با اعتبار 45 میلیارد تومان به علاوه سه میلیون یورو با ظرفیت تولید سالانه حدود 200 میلیون دز واکسن امروز به بهره برداری رسید.

در ساخت این پروژه تمام اصول و قوانین GMP جهانی و استانداردهای اروپایی رعایت و اجرا شده و مقدمه ای برای همکاری های مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط تولید جدید انواع واکسن های نو ترکیب در موسسه رازی

افتتاح خط تولید جدید انواع واکسن های نو ترکیب در موسسه رازی