مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 19:052023-12-03سياسي

داوطلبان هلال احمر «سفیران اهدای خون» شدند


صبح امروز آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک جمعیت هلال احمر و سازمان انتقال خون با حضور دکتر پیرحسین کولیوند و مصطفی جمالی، مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور برگزار و بر حضور فعال داوطلبان هلال احمر در عرصه انتقال خون در مواقع بحرانی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز تفاهم نامه ای در راستای تحقق اهداف مشترک جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و سازمان انتقال خون برای تامین خون و فرآورده های خونی برای نیازمندان به امضای مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران و رییس جمعیت هلال احمر به امضا رسید.

در این تفاهم نامه بهره گیری از ظرفیت های مشترک طرفین در قالب طرح های آموزشی و پژوهشی، علمی، فرهنگی-اجتماعی، منابع انسانی، امکانات و ساختارهای توسعه ای و پشتیبانی و بهره گیری از ظرفیت شبکه ای طرفین در سطح ملی به ویژه در شرایط بروز بحران های ملی و منطقه ای مورد تاکید قرار گرفت.

گسترش ارتباطات علمی، همفکری، تبادل دانش و ارائه تجربیات در قالب همکاری های علمی، تحقیقاتی، فناوری، خدمات تخصصی و استفاده از توانمندی های طرفین جهت انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک در راستای ارتقا سطح دانش و آگاهی جامعه در زمینه بهداشت و سلامت خون از دیگر اهداف امضای این تفاهم نامه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان هلال احمر «سفیران اهدای خون» شدند

داوطلبان هلال احمر «سفیران اهدای خون» شدند