مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:462023-12-12حوادث

شعله ور شدن آتش منطقه ویژه یک ساعت بعد از خاموشی


محمد علی آخوندی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: شب گذشته با حضور وزیر کشور عملیات اطفاء حریق انجام و آتش هم خاموش شد.

وی ادامه داد: اما یک ساعت بعد از خاموشی دوباره آتش شعله ور شد یک مخزن آتش گرفت که هم اکنون در حال خنک سازی دو مخزن اطراف آن هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین امروز در برنامه داریم تا از مواد خنک کننده ای که از تهران رسیده است برای مهار و کنترل آتش استفاده کنیم.

آخوندی اضافه کرد: اطفای حریق برای آتش سوزی مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به صورت هوایی در دستور کار قرار گرفت.

    آغاز آتش سوزی ساعت 8:45 روز یکشنبه 19 آذرماه، بروز آتش سوزی در مخزنی در مینی پالایشگاه هیدروکربن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، اعضای ستاد مدیریت بحران استان را پای کار آورد تا برای مهار و خاموش کردن آتشی که لحظه به لحظه بیشتر می شد، تصمیم گیری کنند.

  نوع آتش، محتویات مخازن و انفجار هایی که هرازگاه رخ می داد، امکان ورود آتش نشانان به معرکه را صفر کرده بود و دستور ویژه ستاد مدیریت بحران استان هم کنترل شرایط از راه دور بود.

برگزاری چندین جلسه ستاد مدیریت بحران، بازدید های میدانی، رصد شرایط و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعله ور شدن آتش منطقه ویژه یک ساعت بعد از خاموشی

شعله ور شدن آتش منطقه ویژه یک ساعت بعد از خاموشی