مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-04بين الملل

تل آویو، ایران را به دست داشتن در حمله به کشتی های اسراییلی متهم کرد


سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی با اشاره به حملات موشکی و پهپادی یمن به 2 کشتی اسراییلی، مدعی شد ایران پشت این حملات قرار دارد.

- سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی با اشاره به حملات موشکی و پهپادی یمن به 2 کشتی اسراییلی، مدعی شد ایران پشت این حملات قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آویر جندلمان سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) و در یک نشست خبری مدعی شد حماس توافق آتش بس را نقض کرد و ترجیح می دهد که به اسیر کردن اسراییلی ها ادامه دهد.

این مقام صهیونیستی همچنین گفت روز گذشته (یکشنبه) ارتش یمن 2 کشتی را هدف حملات موشکی قرار دادند و یکی از آن ها آسیب جزیی دید.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن، یکشنبه شب از حمله به 2 کشتی صهیونیستی در باب المندب خبر داد و اعلام کرد که کشتی نخست با یک موشک دریایی و کشتی دوم با یک پهپاد هدف حمله قرار گرفت.

سرتیپ یحیی سریع تاکید کرد ارتش یمن تا توقف جنگ و جنایات وحشیانه علیه غزه، به هدف قرار دادن کشتی های صهیونیستی در دریای سرخ و عرب ادامه خواهد داد.

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات خود، مدعی شد ایران پشت این حمله قرار دارد.

او همچنین مدعی شد: حملات حوثی ها (انصارالله یمن) نشان دهنده میزان تهدیدی است که ایران برای ما (رژیم صهیونیستی) و جامعه بین المللی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو، ایران را به دست داشتن در حمله به کشتی های اسراییلی متهم کرد

تل آویو، ایران را به دست داشتن در حمله به کشتی های اسراییلی متهم کرد