مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-28سياسي

6 بنگاه مشاور املاک غیر مجاز در کرمان پلمب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، سید مهدی قویدل در حاشیه چهارمین گشت دوره ای معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مبنی بر بازرسی و نظارت بر بنگاه های املاک شهر کرمان در مصاحبه ای گفت: - معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: در بازرسی میدانی از املاک مناطق مختلف شهر کرمان، 6 بنگاه به دلیل نداشتن مجوز کسب پلمب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، سید مهدی قویدل در حاشیه چهارمین گشت دوره ای معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مبنی بر بازرسی و نظارت بر بنگاه های املاک شهر کرمان در مصاحبه ای گفت: بنا داریم بنگاه های مشاورین املاک شهر کرمان را مورد رصد و آموزش قرار دهیم.

قویدل افزود: هدف تیم مشترک بازرسی، نظارت بر واحدهای صنفی و پیشگیری از تخلفات و جرایم بعدی است به خصوص در واحدهایی که با سرمایه های مردم در ارتباط هستند.

این مقام قضایی در ادامه خاطرنشان کرد: این تیم در حوزه املاک و خودرو تشکیل شده است و بصورت مستقیم از این واحدهای صنفی بازرسی به عمل می آید.

او گفت: به علاوه دوره های آموزشی اولیه و تخصصی نیز برای متصدیان بنگاه ها و مشاورین املاک کرمان به صورت مستمر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 بنگاه مشاور املاک غیر مجاز در کرمان پلمب شد

6 بنگاه مشاور املاک غیر مجاز در کرمان پلمب شد