مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-03فرهنگي

جشنواره شعر«سرباز وطن» در مهریز برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری جشنواره شعر منطقه ای با عنوان «سرباز وطن» به میزبانی شهرستان مهریز همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، احسان عابدی ظهر امروز در نشست خبری جشنواره شعر منطقه ای سرباز وطن که با حضور مسئولان ارشد شهرستان مهریز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی جشنواره شعر منطقه ای با عنوان سرباز وطن به میزبانی شهرستان مهریز برگزار می شود.

وی با بیان این که در این جشنواره استان های کرمان، اصفهان، خراسان جنوبی و یزد حضور دارند و فراخوان این جشنواره در این استان ها ارائه شده است، افزود: زمان برگزاری این جشنواره دی ماه همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی است و متقاضایان حضور می تواند تا پایان آذرماه آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارائه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، از شاعران استانی برای حضور پرشور در این رویداد دعوت کرد و گفت: در یک سال گذشته سه رویداد شعری در شهرستان مهریز داشتیم که شب شعر بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی، شب شعر بزرگداشت شهدای شاهچراغ و شب شعر دهستان بهادران از جمله این رویدادهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شعر«سرباز وطن» در مهریز برگزار می شود

جشنواره شعر«سرباز وطن» در مهریز برگزار می شود