مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-27سياسي

دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی به روایت خسروپناه


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: 70 درصد مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان ها به دلیل عدم پیگیری به نتیجه نمی رسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام خسرو پناه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت دهه اول فاطمیه و محکومیت جنایت اسراییل در غزه گفت: هدف از حملات رژیم صهیونیستی این بود که غزه را تصرف کند، اسرای خود را آزاد و حماس را از بین ببرند اما این خواسته آنها محقق نشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هدف از سفرهای استان را بررسی خواسته ها و مشکلات استان ها دانست و افزود:  تصویب سیاست و ابلاغ آن کار سختی نیست بلکه اجرای میدانی سیاست های حوزه فرهنگی حائز اهمیت است که مدیران فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با همه مشکلات در بخش های مختلف علم و فرهنگ در حال انجام وظیفه هستند.

وی با بیان اینکه این استان قبل از انقلاب هیچ گونه امکاناتی نداشت، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و همت جهادگران استان دانشگاه های متعددی در سطح استان شکل گرفته است که نشان از توان بالای مسوولان است و دارا بودن برخی از عالمان بزرگ و دانشمندان بین المللی در حوزه پزشکی که سرآمد هستند.

این مسوول افزود: رهبری از شورای عالی انقلاب فرهنگی غیر از تصویب اسناد که مهم است انتظار دیگری دارند اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی قرارگاهی شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی به روایت خسروپناه

دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی به روایت خسروپناه