مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-16اقتصادي

ثبات بازار خودرو طی 2 هفته گذشته/ افزایش قیمت تنها مشمول چند خودرو است


رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، ضمن اشاره به ثبات بازار خودرو طی 10 تا 14 روز گذشته، درباره افزایش قیمت برخی خودروها توضیح داد: - رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، ضمن اشاره به ثبات بازار خودرو طی 10 تا 14 روز گذشته، درباره افزایش قیمت برخی خودروها توضیح داد: طی روزهای اخیر عدم فاکتور و فروش کارخانه ای موجب شد با افزایش قیمت برخی خودروها مواجه شویم.

سعید موتمنی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با آخرین وضعیت بازار خودروی کشور و افزایش قیمت چند نمونه از خودروها در این بازار، اظهار کرد: بازار طی 10 روز یا به عبارت دقیق تر دو هفته اخیر از ثبات نسبی برخوردار و آرامش بر آن حاکم است؛ تنها قیمت تعدادی از خودروها از جمله محصولات خانواده پژو و در مونتاژی ها و خودروی هایما که توسط شرکت خودروساز فاکتور فروش نمی شود، در بازار دچار نوسان و افزایش قیمت شده است.

وی افزود: به عبارت دقیق تر می توان گفت، در محصولات خانواده پژو همچون پژو پارس tu5 و پژو پارس ساده و در مونتاژی ها، هایما S7 طی دو هفته اخیر افزایش قیمت داشته؛ چراکه این خودروها فاکتور نمی شوند.

در سایر محصولات ایران خودرو و تمامی محصولات گروه سایپا و حتی خودروهای مونتاژی خودروسازان خصوصی اختلاف قیمتی طی دو هفته اخیر دیده نمی شود و قیمت ها تقریبا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات بازار خودرو طی 2 هفته گذشته/ افزایش قیمت تنها مشمول چند خودرو است

ثبات بازار خودرو طی 2 هفته گذشته/ افزایش قیمت تنها مشمول چند خودرو است