مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-12حوادث

تخریب 253 کوخه زنده گیری پرندگان شکاری در بوشهر


با اتمام فصل کوخه نشینی و عملیات مبارزه با صید غیرقانونی پرندگان شکاری، پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان 253 کوخه تخریب و 536 تور زنده گیری و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.

- عبدالرحمن مرادزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این باره گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر امسال پیش از آغاز مهرماه با آماده سازی ناوگان خودرویی و موتوری خود را برای حضور مستمر در مناطق هدف کوخه نشینان و شکارچیان متخلف مهیا کرد تا با صید و قاچاق پرندگان شکاری مقابله کند.

وی افزود: در پایان بیش از 2 ماه فعالیت برای مبارزه با کوخه نشینی و ناامن کردن مناطق طبیعی استان، 780 نفر روز ماموریت از سوی نیروهای یگان حفاظت این استان انجام شد که در نتیجه 13 متخلف کوخه نشینی دستگیر و 62 نفر نیز در حین این گشت ها متواری شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ادامه داد: به دنبال این اقدامات امسال 33 بهله دلیجه و 242 قطعه قمری و دیگر پرنده ها از این کوخه ها کشف و در دامان طبیعت رهاسازی شدند.

سید احسان موسوی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به همکاری خوب دستگاه های امنیتی و انتظامی استان بوشهر جهت مقابله با قاچاقچیان پرندگان شکاری اعلام کرد: تاکنون سه باند قاچاق پرندگان شکاری مورد ضربه قرار گرفته که تعداد 10 بهله شاهین، 6 بهله بالابان و 6 قطعه هوبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 253 کوخه زنده گیری پرندگان شکاری در بوشهر

تخریب 253 کوخه زنده گیری پرندگان شکاری در بوشهر