مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-09سياسي

رسیدگی به وضعیت خوابگاه های دانشجویی اولویت سفر دوم رییس جمهور به گلستان


معاون امور پارلمانی رییس جمهور با توجه به وضعیت نامناسب خوابگاه های دانشجویی در گلستان گفت: رسیدگی به وضعیت خوابگاه ها به ویژه احداث خوابگاه متأهلی در اولویت دوم سفر رییس جمهور به گلستان قرار می گیرد.

- ایسنا/گلستان معاون امور پارلمانی رییس جمهور با توجه به وضعیت نامناسب خوابگاه های دانشجویی در گلستان گفت: رسیدگی به وضعیت خوابگاه ها به ویژه احداث خوابگاه متأهلی در اولویت دوم سفر رییس جمهور به گلستان قرار می گیرد.

محمد حسینی ظهر شنبه 18 آذر در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان با اشاره به اینکه مسئولان حضور در دانشگاه ها را نباید به روز دانشجو اکتفا کنند، اظهار کرد: اگر دانشگاه نیروهای متخصص را تربیت کند، پیشرفت کشور تضمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کشور ما به شدت از کمبود پزشک رنج می برد و حتی برای درمان بیماری های ساده نظیر سرماخوردگی مجبور به مراجعه به پزشکان هندی و بنگلادشی بودیم، گفت: امروزه کشور ما به لحاظ پزشکی پیشرفت های چشمگیری داشته و به گردشگری سلامت در منطقه تبدیل شده ایم به طوری که بسیاری از کشورهای منطقه ایران را برای درمان بیماری های خود انتخاب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به وضعیت خوابگاه های دانشجویی اولویت سفر دوم رییس جمهور به گلستان

رسیدگی به وضعیت خوابگاه های دانشجویی اولویت سفر دوم رییس جمهور به گلستان