مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-10اجتماعي

پرواز بادبادک ها به یاد کودکان شهید غزه در بروجرد+ فیلم


دانش آموزان دختر دبستان شهید فیاض بخش بروجرد به یاد کودکان شهید غزه صدها بادبادک را به پرواز درآوردند.

-   مدیر آموزش و پرورش بروجرد در این مراسم گفت: رژیم کودک کش اسراییل کودکان و دانش آموزان را به شهادت می رسانند و کودکان در آغوش پدر و مادر جان می دهند.

نریمان سبحانی نیا افزود: مسلمانان باید به یاری برادران دینی و مسلمان خود بشتابند، امروز کودکان غزه از امکانات اولیه دارو و درمان محروم هستند.

وی اظهار داشت: امنیت آسایش امروز ایران اسلامی مرهون رشادت های رزمندگان اسلام و شهدا در دوران دفاع مقدس است، امروز به برکت ولایت فقیه ایران اسلامی در امنیت و اقتدار به سر می برد.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: باید گوش به فرمان رهبری باشیم و به رهنمودهای رهبری عمل کنیم، امروز وظیفه داریم در برابر دشمنان مقاومت کنیم، مردم غزه با مقاومت و ایستادگی دشمنان را شکست خواهند داد.

سبحانی نیا افزود: دانش آموزان آینده سازان انقلاب هستند و با درس خواندن دشمنان را ناامید می کنند، دانش آموزان باید راه شهدا را ادامه دهند، راه شهدا باعث می شود ایران اسلامی همواره در اوج اقتدار و قدرت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بروجرد مراسم امروز با اجرای برنامه های متنوع از جمله مداحی شهادت حضرت زهرا(س) و اجرای سرودهای حماسی برای کودکان غزه و سرود سلام فرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز بادبادک ها به یاد کودکان شهید غزه در بروجرد+ فیلم

پرواز بادبادک ها به یاد کودکان شهید غزه در بروجرد+ فیلم