مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-18بين الملل

بروز قحطی منجر به مرگ مردم غزه در حلقه محاصره آتش و گرسنگی


نهادهای حقوق بشر بین المللی می گویند، ممانعت اسراییل از ورود کمک های بشردوستانه به ویژه در مناطق شمالی نوار غزه و تیراندازی به سمت کسانی که در جست وجوی آب و غذا هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، غذای شاهانه ما یک عدد کنسرو برای یک خانواده پنج تا 10 نفری است که آن هم هر 48 تا 72 ساعت در مدارس توزیع می شود و البته اگر به دلیل ازدحام جمعیت در آنجا تمام نشود که گرسنه بمانیم، یعنی عملا خیلی روزها همین را هم نداریم .

این را عبدالرحمن لبد، یک پدر فلسطینی می گوید که با خانواده خود از شمال به جنوب نوار غزه کوچ کرده است.

او می گوید کارگر روز مزد بوده که با جنگ دیگر هیچ منبع درآمدی هم ندارد که بخواهد از مواد غذایی ناچیزی هم که در بازارها مانده و 100 درصد افزایش قیمت داشته چیزی خریداری کند.

      فلسطینیان در نوار غزه که برای سومین ماه متوالی زیر بمباران و گلوله باران بی وقفه رژیم صهیونیستی به سر می برند، در نتیجه سیاست قحطی که اشغالگران علیه آنها در پیش گرفته اند، با یک بحران واقعی روبرو هستند.

مقامات رژیم اشغالگر اسراییل و ارتش آن، محدودیت هایی را برای ورود کمک های بشردوستانه و غذایی از طریق گذرگاه زمینی رفح در مرز مصر با نوار غزه اعمال می کنند؛ به نحوی که تعداد کامیون های اندکی که اجازه ورود  به نوار غزه پیدا می کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز قحطی منجر به مرگ مردم غزه در حلقه محاصره آتش و گرسنگی

بروز قحطی منجر به مرگ مردم غزه در حلقه محاصره آتش و گرسنگی