مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 19:052023-12-13اقتصادي

چه زمانی تجدید ارزیابی و افزایش تعرفه های اخابر انجام خواهد شد؟


کنفرانس آنلاین پرسش و پاسخ سهامداران و مدیران شرکت مخابرات ایران روز دوشنبه 20 آذر ماه 1402 برگزار شد.

گزارش نبض بورس از این کنفرانس را بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، کنفرانس آنلاین پرسش و پاسخ سهامداران و مدیران شرکت مخابرات ایران روز دوشنبه 20 آذر ماه 1402 برگزار شد.

در این کنفرانس به سوالاتی در خصوص تجدید ارزیابی و افزایش تعرفه ها و افزایش سرمایه همراه اول و میزان پرداخت سود پاسخ داده شد: افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی سرمایه گذاری ها در شرکت مخابرات ایران چه زمانی و به چه مقداری خواهد بود؟ ضمنا ملاک ارزیابی سرمایه گذاری ها منجمله همراه اول بر اساس نرخ تابلو خواهد بود یا NAV شرکت؟ با عنایت به تکلیف مجمع 1400 اقدامات از ابتدای آذرماه 1401 شروع و طی پیش پرداخت ها و جلساتی که با کارشناسان رسمی کانون دادگستری برگزار شد در حال انجام می باشد.

با عنایت به اینکه در تجدید ارزیابی دارایی ها از محل سرمایه گذاری های شرکت مخابرات ایران، بایستی تمام دارایی های آن شرکت ها به طور کامل اعم از زمین، ساختمان، تجهیزات و همچنین سرمایه گذاری های آن ها ارزش گذاری گردد و خود این شرکت ها من جمله همراه شرکت های زیرمجموعه متعددی دارد بنابراین این ارزش گذاری ها در خارج از شرکت مخابرات ایران صورت می پذیرد که به جهت حجم بالا و فرایند پیچیده ای داشته مستلزم هماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه زمانی تجدید ارزیابی و افزایش تعرفه های اخابر انجام خواهد شد؟

چه زمانی تجدید ارزیابی و افزایش تعرفه های اخابر انجام خواهد شد؟