مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-11سياسي

دوری از تصمیم های هیجانی مد نظر اعضای شوراها قرار گیرد


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: اختلاف های اعضای شورای اسلامی شهر ابهر به هیچ وجه به نفع توسعه شهر نیست و اعضای شورا باید این اختلاف ها را حل کنند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: اختلاف های اعضای شورای اسلامی شهر ابهر به هیچ وجه به نفع توسعه شهر نیست و اعضای شورا باید این اختلاف ها را حل کنند.

سعید خلجی امروز (دوشنبه، 20 آذر ماه) در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید صایین قلعه، با اشاره به اداره شدن شهرداری این شهر توسط سرپرست در چند ماه اخیر، بیان کرد: با توجه به همین موضوع، محمدرضا احمدپور به عنوان شهردار از سوی شورای اسلامی شهر انتخاب و تأییدیه های لازم کسب و حکمش توسط استاندار صادر شد.

وی با اشاره به وجود برخی اختلاف ها بین اعضای شوای اسلامی شهر ابهر، اظهار کرد: دود وجود این اختلاف ها به چشم مردم می رود و فرصت های خدمت رسانی را تلف می کند.

او با تاکید بر اینکه این اختلاف ها به هیچ وجه به نفع توسعه شهر ابهر نیست و اعضای این شورا باید اختلاف ها را حل کنند، ادامه داد: قانون در بحث مدیریت شهری فصل الخطاب است و همه اعضای شورای اسلامی شهر باید پایبند قانون باشند.

خلجی با توضیح اینکه در قانون، احکام و تکالیف اعضای شورای اسلامی شهر مشخص شده است، گفت: این قانون، همان قانونی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوری از تصمیم های هیجانی مد نظر اعضای شوراها قرار گیرد

دوری از تصمیم های هیجانی مد نظر اعضای شوراها قرار گیرد