مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-19اقتصادي

اجرای دقیق مولدسازی به عملیاتی شدن طرح ها سرعت می بخشد/ارسال شود


معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رییس سازمان خصوصی سازی گفت: امروز وظیفه اصلی مدیران کمک به افزایش سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار است.

- ایسنا/زنجان معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رییس سازمان خصوصی سازی گفت: امروز وظیفه اصلی مدیران کمک به افزایش سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار است.

مالک رحمتی امروز (سه شنبه، 28 آذرماه) در جلسه کارگروه مولدسازی دارایی های دولت در استان زنجان با بیان اینکه دولت در مولدسازی، نه اموال مردم، بلکه اموال مازاد خود را به نفع بهره مندی عموم جامعه به اقتصاد باز می گرداند، اظهار کرد: اجرای دقیق و درست مولدسازی به انجام و یا اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام سرعت می بخشد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح مورد تاکید مقام معظم رهبری و جزو سیاست های مهم دولت است، افزود: اجرای مولدسازی به معنای ارتقای بهره وری است و از این ظرفیت راهگشا باید در راستای گره گشایی اجرای طرح ها استفاده کنیم.

رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه مولدسازی یک رویکرد گفتمانی دارد، ادامه داد: آیین نامه جدید مولدسازی نگرانی های مسئولان و مدیران را رفع کرده است و می دانیم مولدسازی چیز جدیدی نیست؛ یعنی این موضوع قاعده و قانون جدیدی نبوده ولی در گذشته به درستی به آن عمل نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دقیق مولدسازی به عملیاتی شدن طرح ها سرعت می بخشد/ارسال شود

اجرای دقیق مولدسازی به عملیاتی شدن طرح ها سرعت می بخشد/ارسال شود