مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-04سياسي

یادواره «32 شهید مدافع حرم» در قم برگزار می شود


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم گفت: یادواره 32 شهید مدافع حرم قم از سوی جهاددانشگاهی استان، 23 آذرماه با حضور روسای جهاددانشگاهی کشور، مسئولان استانی و دانشجویان استان در دانشگاه قم برگزار می شود.

- ایسنا/قم معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم گفت: یادواره 32 شهید مدافع حرم قم از سوی جهاددانشگاهی استان، 23 آذرماه با حضور روسای جهاددانشگاهی کشور، مسئولان استانی و دانشجویان استان در دانشگاه قم برگزار می شود.

علی حسینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم به تأسی از قیام عاشورا و پیروی از پیام امام حسین(ع) در هزاران کیلومتر از آن سوی مرزهای جغرافیایی برای دفاع از حرم و مظلومان حضور پیدا کرده تا پرچم اسلام و قرآن در جهان سرافراز بماند.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدا فرصت مناسبی برای رساندن پیام و وصیت نامه شهدا به مردم است، ادامه داد: تجدید بیعت با شهدا و گام نهادن در مسیر آن ها سبب ایمن ماندن از آسیب ها و روشن شدن آینده خود خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم افزود: شهدای مدافع حرم کیلومترها دورتر از مرزها با دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) درس ایستادگی وآزادگی را به بشریت آموختند؛ این عزیزان با دفاع از حریم اهل بیت(ع) وحضرت زینب(س) عزت، سربلند و پیروزی را برای اسلام به ارمغان آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره «32 شهید مدافع حرم» در قم برگزار می شود

یادواره «32 شهید مدافع حرم» در قم برگزار می شود