مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:352023-11-25اقتصادي

تحقق حلقه مفقوده 15 ساله با توسعه 3 میلیارد یورویی فرودگاه امام


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید چلندری در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه فاز 2 شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار کرد:از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم و رهنمود های وزیر راه و شهرسازی سطح خدمات رسانی در فرودگاه امام ارتقا یافت به .

- مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با یادآوری اینکه 15 سال از مطرح شدن توسعه فرودگاه امام می گذرد، گفت: طرح توسعه فرودگاه امام به عنوان حلقه مفقوده 15 سال اخیر مطرح بوده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید چلندری در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه فاز 2 شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار کرد:از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم و رهنمود های وزیر راه و شهرسازی سطح خدمات رسانی در فرودگاه امام ارتقا یافت به طوریکه اعتراضات مردم در ایام نوروز و ایام سفر های موسم حج تقریبا به صفر رسید.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی افزود: روان سازی در ترمینال یک در پذیرش و اعزام مسافران در فرودگاه امام یکی از برنامه هایی بود که اجرایی شده است.

وی با یادآوری اینکه با توجه به ظرفیت محدودیت فرودگاه شرمنده مردم می شدیم، گفت: در این راستا راه اندازی ترمینال سلام که از زمان دولت هشتم و نهم آغاز شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق حلقه مفقوده 15 ساله با توسعه 3 میلیارد یورویی فرودگاه امام

تحقق حلقه مفقوده 15 ساله با توسعه 3 میلیارد یورویی فرودگاه امام