مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-12سياسي

ماجرای تاخت وتاز 80 شکارچی در «تپال» شاهرود+ مستندات


ماجرای تاخت وتاز 80 شکارچی در منطقه شکارممنوع «تپال» در شهرستان شاهرود از چه قرار است؟ - خبرگزاری فارس- سمنان: منطقه شکارممنوع تپال در شهرستان شاهرود یکی از بهترین زیستگاه های حیات وحش در ایران و استان سمنان محسوب می شود که در ماه های اخیر، جمعیت انبوه وحوش آن در رسانه ها بازتاب مناسبی یافته است.

تلاش شبانه روزی محیط بانان شاهرودی برای حفاظت از منطقه شکارممنوع تپال در شهرستان شاهرود، در روزهای اخیر شکارچیان را در رسیدن به اهدافشان در شکار گونه های ارزشمند منطقه ناکام گذاشته است.

این تلاش ها تا آنجا ادامه یافت که حتی شماری از گونه های زیبای حیات وحش در مسیر تردد انسان ها نیز دیده شدند و حضور این وحوش در حومه شهر بازتاب فراوانی در رسانه ها یافت.

🔻 نوشته یکی از فعالان زیست محیطی خبر عجیب تاخت وتاز 80 شکارچی! با این همه، امروز خبری عجیب به رسانه های مجازی شهرستان شاهرود راه یافت که باید دید ماجرا از چه قرار است؟ جمعیت دیده بان طبیعت شاهرود امروز با انتشار خبری در یکی از شبکه های اجتماعی زیر نظر خود، نوشت: 80 شکارچی فردا به منطقه شکارممنوع تپال در شاهرود خواهند تاخت؛ با این تفاوت که این بار جای شکارچیان غیرمجاز، محیط زیست با مجوز خود 80 رأس قوچ و میش را از این زیستگاه خواهد ربود! .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تاخت وتاز 80 شکارچی در «تپال» شاهرود+ مستندات

ماجرای تاخت وتاز 80 شکارچی در «تپال» شاهرود+ مستندات