مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 20:052023-12-07سياسي

توضیحات لطیفی درخصوص اختلاف نظر درباره حکم رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور


رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در انتقاد از بهره وری کم در دستگاه های اجرایی گفت: در دهه 90 میزان بهره وری ما منفی نیم درصد بوده اما با تلاش های صورت گرفته در دو سال گذشته طبق آمارهای بین المللی این آمار به مثبت 3 رسیده است.

- ایسنا/قم رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در انتقاد از بهره وری کم در دستگاه های اجرایی گفت: در دهه 90 میزان بهره وری ما منفی نیم درصد بوده اما با تلاش های صورت گرفته در دو سال گذشته طبق آمارهای بین المللی این آمار به مثبت 3 رسیده است.

دکتر میثم لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی در دیدار با تشکل­ های دانشجویی استان قم که در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد ضمن گرامی داشت روز دانشجو به سوالات و مطالبات دانشجویان پاسخ داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه قم، وی در پاسخ به سوالی بر چگونگی نحوه نظارت بر دستگاه های اجرایی و کارکنان آن ها به ویژه در شهرستان های کوچک گفت: طرحی آماده شده است که در آن یک کد منحصر به فرد برای هر کارمند در اتاق وی نصب شده که مراجعین می توانند از طریق آن، فرد مورد نظر را ارزیابی کنند.

همچنین مرکز آموزش مدیریت دولتی که مخصوص آموزش کارکنان است، دوره هایی را در جهت آموزش قوانین، نحوه برخورد با ارباب رجوع و دوره های معرفتی و فرهنگی را برای کارکنان دولت برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات لطیفی درخصوص اختلاف نظر درباره حکم رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور

توضیحات لطیفی درخصوص اختلاف نظر درباره حکم رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور