مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-19سياسي

هیاتی از مجلس به راسک رفت


به دنبال ماموریت محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای بررسی ابعاد مختلف حادثه تروریستی راسک به استان سیستان و بلوچستان رفت.

- هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی ابعاد مختلف حادثه تروریستی راسک به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به دنبال ماموریت محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای بررسی ابعاد مختلف حادثه تروریستی راسک به استان سیستان و بلوچستان رفت.

قرار است این هیات سه نفره متشکل از ابراهیم عزیزی، سید علی آقازاده و فداحسین مالکی ضمن بازدید از محل حادثه با مقامات امنیتی و محلی استان جلساتی داشته باشند.

بنابراین گزارش، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز و در نطق میان دستور، با بیان اینکه جنایت های تروریستی حمله به مقر انتظامی در شهرستان راسک و شهادت و مجروحیت جمعی از کارکنان غیور فراجا موجب تأثر فراوان شد، یادآور شد: اینجانب این حادثه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهی محترم انتظامی، فرماندهان و کارکنان جان بر کف فراجا، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و خانواده های معزز آن شهیدان والامقام تسلیت و تعزیت می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاتی از مجلس به راسک رفت

هیاتی از مجلس به راسک رفت