مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-18اقتصادي

سمنانی ها نگران میوه شب یلدا نباشند


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به مهم ترین اقدامات این سازمان برای تأمین میوه شب یلدا گفت: مردم در این زمینه هیچ نگرانی ای نداشته باشند.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به مهم ترین اقدامات این سازمان برای تأمین میوه شب یلدا گفت: مردم در این زمینه هیچ نگرانی ای نداشته باشند.

محمدرضا قاسمی امروز (دوشنبه، 27 آذر ماه) در آستانه شب یلدا با اشاره به افزایش تقاضای میوه و خشکبار در آستانه این آیین ایرانی، اظهار کرد: برای تأمین میوه شب عید، مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان صادر شده و با توجه به تأکیدهای چند باره استاندار سمنان درباره تامین میوه شب عید، کمیته راهبردی میوه استان سمنان تشکیل شده و تا کنون دو نوبت جلسه داشته است.

وی ادامه داد: در این زمینه، اتحادیه تعاون روستایی استان سمنان به عنوان مباشر خرید و توزیع میوه انتخاب و میوه های سیب و پرتقال به عنوان میوه های مورد نیاز بازار در شب عید تعیین شدند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه براساس تصمیم گرفته شده 250 تن پرتقال و 150 تن سیب برای عرضه در بازار شب عید استان سمنان پیش بینی و مصوب شده است، اظهار کرد: اگرچه این مقدار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، اما اگر نیاز بیشتری باشد، امکان تأمین آن وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنانی ها نگران میوه شب یلدا نباشند

سمنانی ها نگران میوه شب یلدا نباشند