مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-22سياسي

اتحاد شیعه و سنی جهان اسلام را به جایگاه واقعی خود می رساند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت گفت: اتحاد شیعه و سنی جهان اسلام را به جایگاه واقعی خود می رساند.

- ایسنا/هرمزگان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت گفت: اتحاد شیعه و سنی جهان اسلام را به جایگاه واقعی خود می رساند.

حجت الاسلام احمد باوقار امروز (یکم آذرماه) در همایش تخصصی ارمغان شافعی که به بررسی نقش شخصیت و اندیشه امام شافعی در اعتدال و تقریب جامعه اسلامی می پردازد و با حضور مشاور رییس جمهور، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و جمعی از علمای اهل سنت و شیعه استان های فارس، بوشهر و هرمزگان در شهرستان قشم برگزار شد، با ذکر این نکته که جامعه اسلامی را باید یک پیکره واحد دانست و اظهار کرد: جامعه اسلامی اگر در مسیری که پیامبر ترسیم کرده حرکت کند به سعادت خواهد رسید و اگر افتراق در آن ایجاد شود در رسیدن به اهداف دچار چالش خواهد شد.

وی، با دکر این نکته که افراط و تفریط در اسلام قابل قبول نیست، عنوان کرد: بخشی از موضوعات مربوط به اتحاد اسلامی مربوط به احکام اسلامی و بخشی مربوط به اخلاق اسلامی است که باید به آن توجه کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت بیان کرد: امروزه تقویت اتحاد میان شیعه و سنی باعث تقویت جهان اسلام خواهد شد و باعث می شود جهان اسلام به جایگاه واقعی خود برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد شیعه و سنی جهان اسلام را به جایگاه واقعی خود می رساند

اتحاد شیعه و سنی جهان اسلام را به جایگاه واقعی خود می رساند