مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 20:362023-11-22سياسي

خدمات رسانی 7 هزار جهادگر بسیجی در استان خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید اسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته بسیج اظهار کرد: آغاز هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی برای جهادگران بسیج سازندگی خوزستان با وقوع بارندگی، سیل و آب گرفتگی در سطح استان به ویژه در شهرهای اهواز بندر امام و ماهشهر به شدت و سایر شهرستان ها با تنش کمتر همراه بود و توان جهادگران معطوف به خدمت رسانی به مناطق دچار آب گرفتگی شد.

وی با اشاره به اینکه 75 گروه جهادی در اهواز و چندین گروه جهادی دیگر در سطح استان اقدام به یاری رساندن به مردم و مناطق درگیر آب گرفتگی کردند، تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی 3 با بسیج نیروهای جهادی طی روزهای آینده ادامه دارد تا خانه های مردم از آثار سیل و آب گرفتگی ها تخلیه شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان عنوان کرد: افتتاح کارگاه های اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و اشتغال و برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی و افتتاح منازل مددجویان از دیگر اقداماتی است که در هفته بسیج انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین افتتاح مدرسه، برپایی رزمایش های کمک مؤمنانه، اعزام اکیپ پزشکی، برپایی میز خدمت، اعزام گروه دامپزشکی و واکسیناسیون دام از جمله اقدامات در هفته بسیج توسط بسیج سازندگی در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 7 هزار جهادگر بسیجی در استان خوزستان

خدمات رسانی 7 هزار جهادگر بسیجی در استان خوزستان