مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-01اقتصادي

یک میلیون راس دام در چرخه پروار قرار می گیرد


طبق برنامه ریزی های انجام یافته یک میلیون راس دام در چرخه پروار قرار می گیرد و با حمایت هایی که از آن می شود حدود 6 هزار تن افزایش تولید گوشت قرمز را خواهیم داشت.

- سیاوش احمدی میرقائد، رییس سازمان امور عشایر کشور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام یافته یک میلیون راس دام در چرخه پروار قرار می گیرد و با حمایت هایی که از آن می شود حدود 6 هزار تن افزایش تولید گوشت قرمز را خواهیم داشت.

وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام کشور موظف شده است در ازای تخصیص نهاده دامی مدت دار 6 ماهه در برای عشایر، در قبال چک و سفته به ازای هر راس دام، 180 کیلو نهاده و در مجموع 180 هزارتن نهاده در اختیار عشایر قرار دهد.

رییس سازمان امور عشایر کشور ادامه داد: در پایان قرارداد و پرواربندی در صورتی که محصولات عشایر به فروش نرود، شرکت پشتیبانی با حمایت خود و به صورت تضمینی محصولات را خریداری می کند که این یک کمک بسیار بزرگی برای عشایر است.

220 هزار پنل خورشیدی در اختیار عشایر قرار می گیرد احمدی میرقائد تصریح کرد: چند طرح مهم مناطق عشایرنشین نیز به دستور رییس جمهور اجرا می شود که از جمله آن پوشش کامل عشایر به پنل خورشیدی است که تا 2 سال آینده  220 هزار پنل خورشیدی باید در اختیار عشایر گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون راس دام در چرخه پروار قرار می گیرد

یک میلیون راس دام در چرخه پروار قرار می گیرد