مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 21:502023-12-20اقتصادي

رییسی پنجشنبه به گلستان سفر می کند


محسن منصوری ضمن اعلام این خبر، به تشریح اقداماتی که در جریان سفر رییس جمهوری به استان گلستان رقم می خورد، پرداخت.

- معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری از سفر رییسی به استان گلستان برای افتتاح چندین طرح و پروژه مهم و راهبردی و دیدار با مردم این دیار در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محسن منصوری ضمن اعلام این خبر، به تشریح اقداماتی که در جریان سفر رییس جمهوری به استان گلستان رقم می خورد، پرداخت.

بهره برداری بیش از 26 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی، افتتاح طرح های مختلف اقتصادی با اعتباری بالغ بر 8700 میلیارد تومان، آغاز به کار رسمی منطقه آزاد تجاری اینچه برون، آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان بعد از سالها انتظار، برگزاری جشن احیای 128 واحد اقتصادی و صنعتی راکد و نیمه فعال، افتتاح پروژه های متعدد حوزه حمل و نقل و زیر ساخت های جاده ای با اعتبار بیش از 4500 میلیارد تومان و افتتاح و تحویل 3500 واحد مسکن شهری و روستایی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان از جمله اقداماتی است که به گفته منصوری در این سفر انجام می شود.

معاون اجرایی رییس جمهور همچنین آغاز عملیات اجرایی لایروبی خلیج گرگان با اعتبار 600 میلیارد تومان، افتتاح طرح ملی فیبررسانی به منازل و کسب و کارها به ارزش 1000 میلیارد تومان و افتتاح پروژه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی پنجشنبه به گلستان سفر می کند

رییسی پنجشنبه به گلستان سفر می کند