مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-30ورزشي

هدف ما صعود به لیگ دسته اول است


پیوس با تأکید بر اینکه هدف ما صعود به لیگ دسته اول است، گفت: خوشحالی ما امشب به پایان می رسد و از فردا باید آماده شویم برای مسابقه های بعدی تا بتوانیم به هدف خود دست یابیم.

- ایسنا/گیلان پیوس با تأکید بر اینکه هدف ما صعود به لیگ دسته اول است، گفت: خوشحالی ما امشب به پایان می رسد و از فردا باید آماده شویم برای مسابقه های بعدی تا بتوانیم به هدف خود دست یابیم.

فرشاد پیوس پس از پیروزی پر گل برابر شهدای بابلسر با بیان اینکه ضمن تبریک به هواداران ارتش سرخ گیلان، اظهار کرد: از طرفداران تیم که در این سرما و بارش شدید باران برای تشویق ما به ورزشگاه آمدند همچنین بازیکنان تیم که با جان و دل بازی کردند، تشکر می کنم.

سرمربی محبوب سرخ پوشان با اشاره به اینکه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: این برد را به همه هواداران، بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه تقدیم می کنم.

پیوس گفت: با توجه به قولی که داده بودم، هفته به هفته در حال پیشرفت هستیم، بازی بسیار سختی بود و تیم حریف هماهنگ و یکدست بود اما ما هم تمرینات خوبی داشتیم و هم توانستیم از نقاط ضعف تیم حریف استفاده کنیم.

سرمربی سپیدرود رشت همچنین ادامه داد: به نظر من هنوز کارهای زیادی داریم تا به نقطه مطلوب برسیم و این روند را باید پله پله طی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ما صعود به لیگ دسته اول است

هدف ما صعود به لیگ دسته اول است