مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-02اقتصادي

تعمیرات اساسی پنج دستگاه پُل در بندر شهید رجایی آغاز شد


معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز عملیات تعمیرات اساسی پنج دستگاه پُل داخلی و جاده ای در مجتمع بندری شهید رجایی خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز عملیات تعمیرات اساسی پنج دستگاه پُل داخلی و جاده ای در مجتمع بندری شهید رجایی خبرداد.

حمید کمالی امروز (یازدهم آذرماه)، با اعلام این خبر، افزود: طرح تعمیرات اساسی پنج دستگاه پُل داخلی و جاده ای بندر شهید رجایی با هدف کنترل ترافیک و ارتقای ایمنی و با اعتبار چهارهزار و 100 میلیارد ریال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از 17 مردادماه امسال کار تجهیزات کارگاهی تعمیرات اساسی پنج دستگاه پل آغاز شده بود، ادامه داد: وسعت این طرح شامل تعمیر اساسی پنج دستگاه پل داخلی با قدمت بیش از 40 سال است.

به گفته معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، کار تعمیرات این طرح که از یک ماه پیش وارد مرحله عملیات اجرایی شده، قرار است در مدت زمان 24 ماه تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد.

کمالی خاطرنشان کرد: این طرح از منظر پدافند غیرعامل باتوجه به قرارگیری پل ها بر روی شریان حیاتی مجتمع بندری از اهمیت خاصی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیرات اساسی پنج دستگاه پُل در بندر شهید رجایی آغاز شد

تعمیرات اساسی پنج دستگاه پُل در بندر شهید رجایی آغاز شد