مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 21:552023-12-12بين الملل

کانادا-استرالیا-نیوزیلند: با اشغال مجدد غزه مخالفیم


نخست وزیران سه کشور کانادا، استرالیا و نیوزیلند طی بیانیه ای تاکید کردند که با هرگونه اشغال مجدد نوار غزه یا کاهش مساحت آن مخالف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نخست وزیران سه کشور استرالیا، کانادا و نیوزیلند، روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کردند که از تلاش های فوری بین المللی، برای آتش بس دائم در غزه حمایت می کنند.

در این بیانیه آمده است: ادامه رنج غیرنظامیان نمی تواند بهای شکست حماس باشد .

در بیانیه سه کشور استرالیا، کانادا و نیوزیلند تاکید شده است که آتش بس در غزه نباید یکجانبه باشد و با هرگونه اشغال مجدد نوار غزه یا کاهش مساحت آن مخالف هستند.

این بیانیه در حالی صادر می شود که  جو بایدن رییس جمهور آمریکا امشب در سخنانی هشدار داد که اسراییل در حال از دست دادن حمایت جامعه جهانی است.

هجده هزار و 400 کشته و حدود 50 هزار مجروح که بیش از 70 درصد آنها نیز زنان و کودکان هستند، حاصل بیش از دو ماه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه است.

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت کاخ سفید امروز در مصاحبه ای به سی ان ان گفته است که واشنگتن از تعداد بسیار زیاد قربانیان غیرنظامی در حملات اسراییل به نوار غزه آگاه است و به فشارهای خود به اسراییل برای محدود کردن این تلفات ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانادا-استرالیا-نیوزیلند: با اشغال مجدد غزه مخالفیم

کانادا-استرالیا-نیوزیلند: با اشغال مجدد غزه مخالفیم