مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 00:502023-12-19سياسي

فضای حاکم بر استان سمنان انتخاباتی شده است


استانداری سمنان با اشاره به تلاش های احزاب و جریان های سیاسی و مسئولان هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات در استان گفت: فضای حاکم بر استان فضای انتخاباتی شده است.

- ایسنا/سمنان استانداری سمنان با اشاره به تلاش های احزاب و جریان های سیاسی و مسئولان هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات در استان گفت: فضای حاکم بر استان فضای انتخاباتی شده است.

سیدمحمدرضا هاشمی ، استاندار سمنان عصر 28 آذر اظهار کرد: بحمدالله فضای استان سمنان، فضای انتخاباتی است و ان شاءالله همین منجر به افزایش مشارکت مردم در عرصه انتخابات خواهد شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام منتهی به انتخابات تاکید کرد: فرمانداران دیدارهای چهره به چهره با اقشار مختلف مردم را در برنامه های کاری خود مد نظر قرار دهند.

استاندار سمنان همچنین از مدیران کل اجرایی استان خواست: برنامه های عملیاتی خود با موضوع افزایش مشارکت در عرصه انتخابات را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه باید نمایندگان فرماندار و اعضای شعب انتخابات در اسرع وقت تعیین و مشخص شوند گفت: اشرافیت به قانون و آموزش عوامل اجرایی از جمله موارد پر اهمیت و لازم الاجراست.

هاشمی همچنین در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فیبر نوری در همه استان ها ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای حاکم بر استان سمنان انتخاباتی شده است

فضای حاکم بر استان سمنان انتخاباتی شده است