مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-03سياسي

تغییر سیاست ها و برنامه های بنیاد نخبگان استان تهران در جذب نخبگان


رییس بنیاد نخبگان استان تهران در جلسه بررسی ظرفیت همکاری های نخبگانی با پردیس ابوریحان و دانشکده فناوری کشاورزی دانشگاه تهران، گفت: سیاست ها و برنامه های بنیاد نخبگان استان تهران در جذب نخبگان تغییر کرده که این می تواند چشم انداز مطلوبی در مدیریت حوزه نخبگانی ایجاد کند.

- رییس بنیاد نخبگان استان تهران در جلسه بررسی ظرفیت همکاری های نخبگانی با پردیس ابوریحان و دانشکده فناوری کشاورزی دانشگاه تهران، گفت: سیاست ها و برنامه های بنیاد نخبگان استان تهران در جذب نخبگان تغییر کرده که این می تواند چشم انداز مطلوبی در مدیریت حوزه نخبگانی ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدر مفتاحی زاده در نشست مسؤولان بنیاد نخبگان استان تهران با هیات رییسه و اعضای شورای پژوهشی دانشکده فناوری کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران که به منظور ایجاد بسترهای تعامل و بررسی ظرفیت های همکاری برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت های بنیادهای نخبگان استانی بر اساس سند راهبردی کشور در امور نخبگان، یکی از محورهای اصلی فعالیت این بنیادها را شناسایی و حمایت از نخبگان و مستعدان برتر در راستای حل مسائل کلان ملی و استانی برشمرد.

رییس بنیاد نخبگان استان تهران با اشاره به ضرورت توجه به همه نخبگان، افزود: سیاست ها و برنامه های بنیاد نخبگان استان تهران در جذب نخبگان تغییر کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر سیاست ها و برنامه های بنیاد نخبگان استان تهران در جذب نخبگان

تغییر سیاست ها و برنامه های بنیاد نخبگان استان تهران در جذب نخبگان