مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-07فرهنگي

وقتی مجید مجیدی و عبدالحسن برزیده بازیگر بودند


در 38 فیلم برنامه ریزی شده برای پخش در آخرهفته سیما، آثاری از فیلمسازان شاخص سینما به چشم می خورد که در یکی از آن ها، 2 فیلمساز مشهور امروز به نقش آفرینی می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه های سیما در تعطیلات آخر هفته نیمه آذرماه، 38 فیلم را روی آنتن می برند که در میان آن ها فیلم های مهمی چون سندروم چینی ، آقای لازار و جوخه و در میان سازندگان این آثار، نام کارگردانان شاخصی مانند فرانچسکو روزی، الیور استون و جورج میلر دیده می شوند.

در این آخر هفته که مصادف با 16 آذر سالروز شهادت 3 دانشجوی معترض به سفر نیکسون رییس جمهور وقت آمریکا به ایران است، فیلم های سیاسی و ضدسیستم آمریکایی فراوان در جدول پخش شبکه های سیما قرار گرفته که از جمله آن ها می توان به شیطان، اسمی دارد ، پشیمانی و دیگر هیچ ، در دره خدایان و بزرگ ترین نبرد محمدعلی اشاره کرد.

در اتفاقی قابل تأمل، در پانزدهم و شانزدهم آذرماه در برابر 33 فیلم خارجی، تنها 5 فیلم ایرانی روی آنتن می رود که رقم کمی است.

در این هفته 3 عنوان جدید سینمایی برای اولین بار روی آنتن تلویزیون می رود که 2 مورد آن محصول هندوستان است.

خاک سرزمین من به زبان هندی محصول صنعت سینمای بالیوود و فیلم سازی به زبان تلوگو و محصول سینمای تلوگوی این کشور موسوم به صنعت سینمای تالیوود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مجید مجیدی و عبدالحسن برزیده بازیگر بودند

وقتی مجید مجیدی و عبدالحسن برزیده بازیگر بودند